divendres, 10 d’octubre del 2014



C O M E N T A R I

Escolteu-me, llegiu-me. He rebut un dels tants correus que no hi ha per on agafar-lo en moltes coses, però que en d'altres tenen més raó que la Paraula de Déu. D'allò bo m'he quedat amb això:

Per què per a comprar un pis haig de passar per un especulador que, es diu notari, em cobra per no fer res i els seus papers no em serveixen per a treure de casa meva a un okupa de merda que me la roba???

Per què els maleïts bancs si em roben l'habitatge, per no poder pagar hipoteques abusives, no es posen l'habitatge al seu nom (l'ajuntament em pot continuar reclamant l'IBI si ells no el paguen) i ens roben a tots el 7% de transmissions patrimonials que han de pagar a Hisenda???

Què fa Hisenda per perseguir aquest frau???  RRREESSS. Els bancs tenen més d'un milió d'habitatges de desnonats, a un preu mitjà calculat molt a la baixa de 130.000 euros per un habitatge (que ja es rebaixar-lo), els bancs haurien de pagar 9.100.000.000 euros i cap polític des del Congrés els hi ha reclamat. Pertanyen ambdós al mateix clan mafiós???

Això està passant al voltant nostre i dic més, a la nostra pròpia família en molts cops. Els jubilats ja som molt grans per les lluites, però alguna cosa podríem poder fer, no?

Quan la injustícia és tan gran, i em sap molt de greu afirmar-ho, a l'home honrat se li hauria de justificar l'exercici de la violència; quan un poble està tant oprimit, i ara encara em sap molt més greu dir-ho, l'únic camí és el seny, no la violència, però el cor em demana una altra cosa.  

Falta la unió de tots, perquè tots som els afectats.


Josep Maria Gràcia Sales
Jubilat USOC


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada